Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантної посади державних службовців:
- Адміністратора територіального сервісного центру № 2141 (на правах відділу, м.Ужгород) регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області (категорія «В») ; умови проведення конкурсу.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Постанови Кабінету Міністрів № 246 від 25.03.2016;
3) письмова заява, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною 3 або 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копії документів про освіту;
5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік;
Строк подання документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.
Інформації про вакантну посаду на офіційних веб-сайтах регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області та Нацдержслужби .
За додатковою інформацією звертатись за телефоном тел. 0505812670; E-mail: hr_zkp@hsc.gov.ua
Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua