A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Регіональний сервісний центр МВС в Закарпатській області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців


Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантних посад державних службовців:

  • Начальник територіального сервісного центру № 2143( на правах відділу, м. Тячів) регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області (категорія Б) ;
  • Головний спеціаліст – експерт регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області,  (категорія В) ;
  • Провідний спеціаліст сектору персоналу та зв’язків з громадськістю регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області , (категорія В);

 Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

  • Копія паспорта громадянина України;
  • Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
  • Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  • Копії документів про освіту;
  • Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П-2 ДС);
  • Декларація про майно, доходи витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік.

Документи приймаються протягом 16 календарних днів з дня оприлюднення

інформації про вакантну посаду на офіційних веб-сайтах регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області та Нацдержслужби .

За додатковою інформацією звертатись за телефоном тел. 0505812670.

Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua/page/zakarpatska-oblast