Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантних посад державних службовців:
- Начальник територіального сервісного центру № 2143( на правах відділу, м. Тячів) регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області (категорія Б) ;
- Головний спеціаліст – експерт регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області, (категорія В) ;
- Провідний спеціаліст сектору персоналу та зв’язків з громадськістю регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області , (категорія В);
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
- Копія паспорта громадянина України;
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
- Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- Копії документів про освіту;
- Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П-2 ДС);
- Декларація про майно, доходи витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік.
Документи приймаються протягом 16 календарних днів з дня оприлюднення
інформації про вакантну посаду на офіційних веб-сайтах регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області та Нацдержслужби .
За додатковою інформацією звертатись за телефоном тел. 0505812670.
Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua/page/zakarpatska-oblast