A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Які зміни відбулись в діяльності сервісних центрів МВС в Закарпатській області з початку року


23 Жовтня 2018

Підведено підсумки роботи регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області.  Під час даного заходу обговорено ряд питань. Завідувач сектору  персоналу та зв’язків з громадськістю Василь Філіп розповів скільки нових людей зараз працює в сервісних центрах Закарпатської області.  В області функціонує 1 регіональний та 6 територіальних сервісних центрів МВС.  2 з яких оновленого зразка  в м.Ужгород та в Рахові.  В оновлених сервісних центрах є  дитячі куточки, букроссинг, термінал оплати, електронна черга та сучасна система комунікацій. Всі сервісні центри МВС працюють в єдиній концепції по всій країні, об’єднані візуально та професійно, забезпечені прозорими офісами.

З метою забезпечення інформування громадян в оновлених сервісних центрах функціонують електронні інформаційні бокси, які виконують функції каналів надання інформації замовникам послуг щодо послуг та діяльності сервісних центрів МВС (далі – СЦ МВС) та інформаційних стендів. У електронних боксах також публікується інформація про СЦ МВС, перелік послуг СЦ МВС та їх вартість, вся необхідна інформація до якої повинні мати доступ громадяни відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Закону України «Про інформацію», Закону України «Про адміністративні послуги». Забезпечення упровадження сервіс-орієнтованого підходу в діяльності територіальних сервісних центрів, спрощення механізмів надання послуг, підвищення оперативності та клієнтоорієнтованості персоналу, створення додаткових зручностей для відвідувачів.

Позитивній роботі сервісних центрів МВС чимало сприяє допомога  влади на місцях. Про це розповів заступник начальника Михайло Бойчук. В подальшому заплановано оновити всі сервісні центри нашої області.