Близько 150 послуг в день надається одним сервісним центром МВС в області. Найбільше навантаження на адміністраторів припадає на вівторок, середу та п’ятницю. Перебої з електропостачанням відсутні, однак через повітряні тривоги іноді приходиться зупиняти роботу та йти в укриття, і цим самим зміщується черга надання послуг громадянам.
«Реєстрація, перереєстрація транспортного засобу та оформлення водійських посвідчень – як нових, так і заміна через певні зміни – найбільш затребувані наразі послуги. У нас працює електронна черга онлайн, тому громадяни мають змогу взяти талон до сервісного центру МВС перебуваючи навіть вдома, та заздалегідь спланувати свій візит для отримання послуги. Додатково в стаціонарному сервісному центрі ми розмістили й термінал в якому також можна взяти талон для отримання відповідної послуги. Можливість записатись онлайн зараз дуже важлива, адже велика кількість людей яка хоче отримати послуги не скупчується в центрі створюючи черги. Тому онлайн запис – це зручність як громадянам, так і самим сервісним центрам МВС.» — зазначив начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Закарпатській області Михайло Місарош.
Напрям на діджиталізацію і надалі будемо активно проваджувати у всіх наших сервісних центрах на Закарпатті. Найближчим часом плануємо відкрити ще один сучасного зразка територіальний сервісний центр МВС.