Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантних посад державних службовців:
- Спеціаліст сектору моніторингу і контролю діяльності сервісних центрів регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області, (категорія «В»)
- Головний спеціаліст – експерт регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області, (категорія В) ;
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
- Копія паспорта громадянина України;
- Письмова заява про участь у конкурсі (за формою додатку 2 ПКМУ від 25.03.2016 № 246), із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
- Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
- Копії документів про освіту;
- Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
- Заповнена особова картка встановленого зразка.
- Декларація особи, що претендує на зайняття посад, зазначених у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», подана у відповідності до статті 45 зазначеного Закону.
Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення
інформації про вакантну посаду на офіційних веб-сайтах регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області та Нацдержслужби .
За додатковою інформацією звертатись за телефоном тел. 0505091359
Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua