Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантних посад державних службовців:
- Головного спеціаліста сектору фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області, (категорія «В») ; Умови проведення конкурсу
- Головного спеціаліста із зв’язків з громадськістю регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області, (категорія В) ; Умови проведення конкурсу
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
- 1)копія паспорта громадянина України;
- 2)письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Постанови Кабінету Міністрів № 246 від 25.03.2016;
- 3)письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною 3 або 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- 4)копії документів про освіту;
- 5)оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);
- 6)заповнену особову картку встановленого зразка;
- 7)декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу
інформації про вакантну посаду на офіційних веб-сайтах регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області та Нацдержслужби .
За додатковою інформацією звертатись за телефоном тел. 0505812670; E-mail: hr_zkp@hsc.gov.ua
Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням http://nads.gov.ua