A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Регіональний сервісний центр МВС в Закарпатській області проводить набір на вакантну посаду провідного спеціаліста територіального сервісного центру №2146


15 Серпня 2018

 

 

УМОВИ
 прийому на роботу на вакантну посаду провідного спеціаліста територіального сервісного центру № 2146
(на правах відділу, м. Іршава) регіонального сервісного центру МВС в Закарпатській області

(вул. Поштова, 4, м. Іршава, 90100)

Загальні умови

Посадові обов’язки:
1.Прийом та надання консультації громадянам з питань реєстраційної та екзаменаційної діяльності.2.Прийом документів по реєстрації, перереєстрації та зняттю з обліку транспортних засобів.3.Ведення державного обліку зареєстрованих транспортних засобів.

4. Надання адміністративних послуг у межах компетенції територіального сервісного центру.

5.Здійснення контролю за повнотою та якістю матеріалів, які є підставами для  видачі та обміну посвідчень водія.

6.Контроль та аналіз виконання запланованих територіальним сервісним центром завдань.

7. Здійснення перевірок учбових організацій, які здійснюють підготовку водіїв.

Умови оплати праці:
Посадовий оклад – 3800 грн., передбачені законодавством надбавки, премія (в разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді та прийому на роботу, строк їх подання:
1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про прийому на роботу, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за 2017 рік, подана відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції».
Строк прийому документів — 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про вакансію.
Документи приймаються за адресою м.Ужгород, вул.Гагаріна 7, каб.7

Дата, час і місце проведення співбесіди:
30 серпня 2018 року  о 10.00 м. Ужгород, вул. Гагаріна 7.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань прийому на роботу: Філіп Василь Антонович  0505812670

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1.Освіта:
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2.Досвід роботи- без вимог

3.Володіння державною мовою:

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги***

1.Освіта- без вимог

2.Знання законодавства:
Конституція України, Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про звернення громадян», Закон України «Про адміністративні послуги»

3.Професійні чи технічні знання:
1. Порядок державної реєстрації, перереєстрації, зняття з обліку транспортних засобів.

2. Порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами.

3. Порядок роботи зі зверненнями громадян.

4. Порядок надання адміністративних послуг.

4.Спеціальний досвід роботи- без вимог

5.Знання сучасних інформаційних технологій:
Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

6.Особистісні якості:
1.   Вміння працювати з інформацією.

2.   Вміння вирішувати комплексні завдання.

3.   Вміння працювати в команді.

4.   Здатність приймати зміни та змінюватись.

5.   Відповідальність, уважність до деталей, ініціативність, стресостійкість, орієнтація на обслуговування.