A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Реєстрація ТЗ ввезеного з-за кордону


Перелік документів, необхідних  для отримання послуги, а також вимоги до них:

  • заява встановленого зразка (заповнюється в ТСЦ);
  • паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або:
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання;
    • посвідки на тимчасове проживання;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
    • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

(у разі відсутності в зазначених документах відомостей про зареєстроване місце проживання внутрішньо переміщені особи додатково подають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій зазначено фактичне місце проживання, або пред’являють її відображення в електронній формі на Порталі Дія, зокрема з використанням мобільного додатка)

  • копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі його відсутності у відповідних базах даних МВС) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
  • документ, що посвідчує особу уповноваженого представника (для фізичних осіб — нотаріальне посвідчена довіреність);
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу;
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу (для первинної реєстрації транспортного засобу);
  • документ, щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху;
  • висновок/відомості про експертне дослідження транспортного засобу, що вносяться до електронного реєстру працівниками експертної служби МВС (не є обов’язковим, крім випадків першої  реєстрації вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу);
  • платіжні документи (квитанції), які засвідчують оплату адміністративної послуги та плату за бланкову і спеціальну продукцію.

Порядок проведення експертного дослідження транспортних засобів.

Послідовність дій одержувача послуги:

Суб’єкт звернення особисто або через уповноважену ним особу подає до суб’єкта надання адміністративної послуги повний пакет документів у паперовому вигляді, необхідних для отримання адміністративної послуги

Орієнтовна вартість послуги:

  • для транспортних засобів усіх категорій або окремих агрегатів (із видачею номерного знака) — 955 грн

послуга — 200 грн

бланк свідоцтва — 405 грн

номерний знак — 350 грн

  • для мототранспорту (із видачею номерного знака) — 727 грн

послуга — 200 грн

бланк свідоцтва — 405 грн

номерний знак — 122 грн

  • для причепів (із видачею номерного знака) — 716 грн

послуга — 200 грн

бланк свідоцтва — 405 грн

номерний знак — 111 грн

  • для мопедів або окремих їх агрегатів становить (із видачею номерного знака) — 698 грн

послуга — 200 грн

бланк свідоцтва — 405 грн

номерний знак — 93 грн

  • + послуги банку. 

У 2023 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації  легкового транспортного засобу становить :

  • не перевищує або дорівнює 442 860 грн – сплачується 3%;
  • більше ніж 442 860 грн, але не перевищує або дорівнює 778 360 грн – сплачується 4%;
  • більше ніж 778 360 грн – сплачується 5%.